Spletne urice #52: ToboAds spletno oglaševanje: vsebinsko, tekstovno in slovensko

04.04.2007 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana

ToboAds je prva slovenska oglaševalska mreža, v kateri se oglasi samodejno prilagajajo vsebini. Tovrstni oglasi presegajo klasične prekinitvene oglaševalske prakse, saj vsebine ne prekinjajo, ampak jo dopolnjujejo.

Po nekaj mesecih delovanja ToboAds zmore že pol milijona dnevnih prikazov. Na predavanju bomo spoznali ta novodobni sistem in skušali odgovoriti na vprašanja, kot so:

  • Kakšni so trendi kontekstnega oglaševanja v svetu?
  • Kako pokazati pravi oglas na pravem mestu pravemu uporabniku?
  • Kakšna je arhitektura kontekstnega oglaševalskega sistema?
  • Kakšne so vsakodnevne težave oglaševalske mreže ToboAds?
  • Kako ustaviti nadebudne zaslužkarje, ki klikajo lastne oglase?
  • Kako sploh preživeti ob konkurenci, kot je Google AdSense?

Davor Strehar je soustanovitelj podjetja Tobonet spletni sistemi d.o.o., ki se že vrsto ukvarja z in integracijo odprtokodnih spletnih rešitev. Je poznavalec spletnih tehnologij, vedno na sledi spletnim trendom in avtor bloga rufbetten.