18.1. 2006 ob 19:00, Kiberpipa
Radovednost ponosnih lastnikov prvih spletnih prestavitev se je s pojavom spletnega oglasevanja sprevrgla v pravo bitko za obiskovalce. Kljub temu, da so internet zaradi njegovega tehnološkega ozadja večkrat omenjali kot enega izmed najbolj merljivih medijev, se vedno znova pojavlja vprašanje ali lahko in v kakšni meri je sploh mogoče iz analize “tehničnih”, kvantitativnih podatkov sklepati na dejanske obiskovalce? Kako je mogoče da medij sam sebi meri doseg? In zakaj še vedno merimo spletno obiskanost tudi s pomočjo anketiranja? Sprehodili se bomo čez osnove tehničnih, anketnih in kombiniranih pristopov k štetju števila obiskovalcev na spletnih straneh in si ogledali nekaj izsledkov zadnjih raziskav v slovenskem spletnem prostoru.
Predavatelj: Gašper Koren, občasni sodelavec projekta RIS – Raba interneta v Sloveniji.
Zdravo. Se je na predavanje potrebno prijaviti/najaviti? In pa če se že govori o obiskanosti strani, kakšna je obiskanost predavanj? Pardon, spletnih uric
Ne, vstop je popolnoma prost in neoviran
Obiskanost pa je odvisna od teme, termina in luninih men. V splošnem pa niha med 10 in 50 (kaj več prostor itak ne zmore).
Aja, pa novi predavatelji so vedno dobrodošli
Prosojnice: PDF, S5
Oh joj, statistika je tako seksi! Mi je prav žal, da ne izkoriščam neoviranja obiska
Markos, link do S5 prezentacije si zgrešil za tri črke..
Arhiv “meritve” se dejansko nahaja na http://web.zen.si/slides/merjenje.tgz
Lep pozdrav,
Srđan Prodanović
Pa res. Hvala za popravek