Spletne urice #163: Meritve in omejitve TV oglaševanja (za lažjo oceno meritev in omejitev spletnega oglaševanja)

Spletne urice #163: Meritve in omejitve TV oglaševanja (za lažjo oceno meritev in omejitev spletnega oglaševanja)

26. 01. 2011 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Meritev gledanosti televizije je bistveno drugačna od meritve obiskanosti spleta. Zaradi razlik v metodi meritve medija svoje občinstvo vidita na različne načine. Televizija ne ve, kdo so njeni gledalci, ve pa kakšni so. Na spletu je večinoma ravno obratno.

Andrej Primc je vodja raziskav na TV3.

Spletne urice #162: Vox.io – naslednja generacija spletne telefonije

Spletne urice #162: Vox.io – naslednja generacija spletne telefonije

19. 01. 2011 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Še nedolgo nazaj je bila spletna (VoIP) telefonija omejena na namizne aplikacije, ki jih je potrebno prenesti in namestiti.

Vox.io je eden izmed produktov naslednje generacije spletne telefonije, ki funkcionalnost take aplikacije prenese v brskalnik ter tako omogoči telefoniranje brez namestitve dodatne programske opreme.

Tomaž Štolfa bo predstavil zgodbo projekta http://vox.io, opisal infrastrukturo, ki je potrebna za opravljanje klicev iz brskalnika, ter razložil, kakšni so najlažji načini za izvajanje klicev in pošiljanje SMS-ov iz spleta.

P.S.: Če želite preizkusiti vox.io, se lahko prijavite preko http://www.vox.io/r/H5i5iN

Spletne urice #161: Poslovni modeli za startupe

Spletne urice #161: Poslovni modeli za startupe

12. 01. 2011 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Velikokrat slišimo, da ima internetni startup veliko uporabnikov, nima pa še poslovnega modela.

Kaj je poslovni model? Kako ga postavimo in implementiramo? Kakšni so poslovni modeli najbolj znanih internetnih firm?

Kratek odgovor na prvo vprašanje je, da je poslovni model opis logike, kako firma generira cash. Nekoliko daljši odgovor na zgornja vprašanja pa izveš na predavanju.

Ivan Župič se ukvarja s poslovno inteligenco in ERP sistemi in je doktorski kandidat na Ekonomski fakulteti.

Spletne urice #160: Redis

Spletne urice #160: Redis

8. 12. 2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Redis je ena izmed novodobnih pogruntavščin namenjenih shranjevanju podatkov, ki se noče ukloniti SQL/RDBMS miselnosti. Vseeno pa ni klasična “neumna” NoSQL key-value baza, temveč bolj “data structure server”, ki poleg shranjevanja ponuja tudi nekatere zanimive operacije nad shranjenimi podatki. Gre za precej hitro zver, ki na laptopu lahko doseže 30000 branj/pisanj v sekundi, vendar pa ni namenjena vsem in nekateri od nje ne boste imeli nič.

Predava Marko Mrdjenovič, Head of Frontend na Zemanti, ki poleg JavaScripta zadnje čase rad posega po Pythonu in Redisu.

Spletne urice #159: In browser design – Kaj ko bi namesto slik oblikovali strani?

Spletne urice #159 – In browser design – Kaj ko bi namesto slik oblikovali strani?

1. 12. 2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Je v današnjem času še smiselno najprej oblikovati sliko spletne strani in se šele nato lotiti programiranja? Zakaj ne bi prvi korak kar preskočili in začeli takoj s programiranjem?

Sedaj ko se na sceno prebija CSS3, ko razmišljamo o postopnem izboljšanju (progressive enhancement), o dostopnosti (accessibility), in imamo nekje v ozadju misli vedno tudi optimizacijo (SEO) je mogoče logično da najprej razmišljamo o kodi in vsebini in na tem gradimo tudi obliko naše strani.

Najprej bomo pogledali zakaj, kako in kdaj nato pa pride na vrsto pika na i. Izdelava preproste strani za #wwwhbend kar na #wwwh in kar v brskalniku! :)

O vsem tem in še več bomo govorili na prvih decembrskih spletnih uricah, v sredo 1. 12. 2010.

David Panzalović (@LouDk) je front-end web developer v podjetju 3fs d.o.o., kjer dela na projektih kot so Stripgenerator, Toshl in ostali …

Spletne urice #158: Website Flipping – prodaja spletnih projektov, strani in domen

Spletne urice #158: Website Flipping – prodaja spletnih projektov, strani in domen

17. 11. 2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Website Flipping je izraz, ki po domače povedano pomeni prodaja oz. preprodaja že postavljenih spletnih strani. Predavanje je namenjeno vsem, ki bi radi zaslužili s prodajanjem spletnih strani, programov & pluginov, domen, etc. S flippanjem lahko zelo dobro zasluži vsak, tako da je predavanje namenjeno vsem ~ od začetnikov do spletnih profesionalcev :) Žal je Slovenski trg precej majhen, zato se bomo v večini posvetili mednarodnim projektom, katerih cene se lahko gibljejo od nekaj sto $, pa do zneskov preko $100k.

Podrobno bomo razložili kako se prodaje lotiti, kaj prinese največ denarja in si ogledali največji spletni marketplace Flippa.com. Nekaj besed bo namenjeno tudi pridobivanju kapitala s pomočjo Angel Investorjev in iskanja kapitala za večje projekte.

Mitja Kržišnik in Urša Anžur se že vrsto let ukvarjata s flippanjem in sta med drugim ustanovitelja spletnega portala Fliperr.com. Predavanje bo v celoti temeljilo na njunih izkušnjah, tako da boste izvedeli kar nekaj trikov in nasvetov, ki jih ni mogoče zaslediti nikjer drugje.

Video prenosa (kot tudi posnetka) predavanja na željo predavateljev ne bo.

Spletne urice #157: GIS Cloud: the “Google Docs” of Maps

Spletne urice #157: GIS Cloud: the “Google Docs” of Maps

10. 11. 2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
GIS Cloud je nov startup, ki ponuja razširjene GeoProcessing zmožnosti ‘v oblaku’. Ekipa razvijalcev iz Zagreba, Marko Santic in Dino Ravnic bosta predstavila sistem, ki sta ga razvila in razpravljala o njegovih tehničnih funkcijah in ‘freemium’ poslovnem modelu, ki ga prisvajata.

Pokrila bosta tudi skladnost sistema Open Geospatial Consortium in APIje, ki bi uporabnikom dovolil vgraditi GIScloud v sisteme po meri in morebitno uporabo GIScloud za višje urbane aplikacije, kot na primer ocena vplivov uporabe pokrajine na okolico ali razvojni načrti za urbane skupnosti.

Predavanje bo v angleščini.

Spletne urice #156: Glasba in krasni novi splet

Spletne urice #156: Glasba in krasni novi splet

3. 11. 2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Svetovni splet in glasba nista velika prijatelja. Glasbeniki in glasbena industrija so se interneta otepali kot hudič križa, saj niso verjeli, da je internet lahko za njih priložnost.

V času eksplozije (družabnih) spletnih medijev se zdi, da bodo neomreženi glasbeniki umrli v upanju na avtorske pravice, višje kvote in ostale obljube, ki jih jim je pustila glasbena industrija včerajšnjega dne. Bo treba preklopit v glavah in se priklopit v krasni novi splet … če hočejo preživet!

Kako naj se glasbeniki lotijo glasbenega posla 2.0, bo predstavil Davorin Pavlica, spletni navdušenec, prijatelj glasbenikov (pa ne bobnar, … le ne zna toliko, da bi se imel za enega izmed njih).

Spletne urice #155: Spletna analitika: kako in zakaj jo uporabiti?

Spletne urice #155: Spletna analitika: kako in zakaj jo uporabiti?

20. 10. 2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Že John Wanamaker (eden prvih lastnikov trgovskih centrov) je dejal, da je polovica denarja, ki ga porabimo za oglaševanje, izgubljena … Problem je le, katera polovica.

Včasih nam je primanjkovalo podatkov ali pa so bili le ti dragi. Danes, z razvojem interneta, je teh podatkov dovolj; še preveč. Zato ni več izgovorov za neodgovorno obnašanje v poslu.

Spletna analitika je analitika kupcev in ponudbe. Z njo lahko dobro nadzorujemo naše spletne napore kot tudi offline aktivnosti. Pokazali vam bomo nekaj smernic, nasvetov in primerov, kako s spletno analitiko bolje upravljamo prodajo, izboljšujemo uporabnost spletnega mesta in vplivamo na učinkovitost trženja.

Z vami bo Miran Agnič, solastnik Demande. Demanda se z mlado vedo spletne analitike specialistično ukvarja že skoraj 3 leta.