Zabavna zgodbica projekta, ki vas bo popeljala skozi vse predporodne krče in otroške bolezni ter vam na komičen način predstavila razvoj projekta, ki je prerasel v eno vodilnih slovenskih spletnih skupnosti. Gre za enega redkih uspešnih slovenskih garažnih projektov tipa 2.0, za katerim ne stojijo medijske koorporacije temveč dvoje “popoldanskih hekerjev”.
GenSpot danes predstavlja nekakšno mešanico med MySpaco-m in YouTubo-m ter uporabnikom omogoča lep nabor funkcij za zadovoljevanje večine blogerskih potreb. Tako lahko uporabniki objavljajo video posnetke, fotografije, bloge in zaznamke, vse skupaj pa prikazujejo na osebnem spletnem mestu – SPOTU. Prav tako istočasno opravljajo potrebo po spletni socializaciji in spoznavanju novih prijateljev.
Projektu mesečno uspeva dosegati pribljižno tretjino slovenske spletne populacije oziroma 340.000 uniq obiskovalcev in to praktično brez posebnih metod pospeševanja obiskanosti (beri: oglaševanja). S tem fanta dokazujeta, da je mogoče na internetu veliko, tudi za zelo malo.
Kako je projekt nastajal, kje so bili problemi in kam lahko še gremo, boste izvedeli na Spletnih uricah v sredo, 30.4. ob 19h. Zgodbo s pridihom komičnega bo predstavil Jan Macarol, vodja projekta GenSpot.com.