10.2.2010 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Na tokratnih Spletnih uricah z naslovom Blagovne znamke v družbenih medijih – pravila igre in kako izgledajo v praksi bo na sporedu okrogla miza, kjer bodo gosti na primerih iz prakse debatirali o pravilih igre pri komunikaciji blagovnih znamk v družbenih medijih.
Nekaj vprašanj, na katera bodo gosti poskušali odgovoriti: Zakaj za blagovno znamko ne ustvariti osebnega profila na Facebooku? Kaj storiti, če fani ustvarijo stran na Facebooku ali profil na Twittru prej, ko to naredi blagovna znamka? Kako se po načinu komunikacije razlikujeta Facebook in Twitter? Kako se pogovarjati s skupnostjo? Kateri triki na družbenih medijih so najbolj učinkoviti in tudi skladni z etiko in pogoji uporabe medijev?
Sodelujoči na okrogli mizi bodo:
- Jasna Suhadolc, svetovalka za digitalno komunikacijo in partnerka v podjetju Virtua
- Živa Jalovec, odgovorna za pojavnost in komunikacijo Mercatorja na družbenih medijih
- Žiga Vrtačič, študent komunikologije, prej zaposlen na Renderspaceu
- Miha Rejc, pomočnik direktorja – korporativno komuniciranje mimovrste=)
- Matej Špehar, medijski svetovalec na Radiu Hit
Moderator bo Anej Mehadžič, svetovalec za komunikacijo na družbenih medijih na Planet9 (SiOL.net).