28.02.2007 ob 19:00, Kiberpipa, Ljubljana
Čeprav danes že govorimo o Spletu 2.0, je resnih spletnih storitev na slovenskem trgu izredno malo. Za spletne storitve naj bi veljala t.i. “krivulja rasti” (“Diffusion of innovations”), ki predstavlja relativno dolgotrajno in majhno začetno rast, kasneje pa krivulja relativno hitro zavije navzgor (ali navzdol). Rast po S-krivulji zahteva specifični marketinški oziroma promocijski pristop, bistveno pa je vprašanje, kako skrajšati začetno periodo počasne rasti – z agresivno in drago promocijo ali potrpežljivim čakanjem, da se vzpostavi”glas ljudstva”?
Gregor Fras, direktor marketinga družbe iTIVI, bo predstavil svoje razmišljanje na zgornje vprašanje skozi konkretni primer marketinga družbe iTIVI, hkrati pa bo izdal nekaj majhnih namigov o tem, kako se znajti na lestvici največjih oglaševalcev ob minimalnem promocijskem budgetu in kako iz alternativnih marketinških pristopov ustvariti življenski stil.